Cumpara-ti masina pentru paste DIRECT DE LA PRODUCATOR ! Elimina intermediari inutili !

Unicul producator de masini prezent in mod direct pe piata romaneasca
Potrivit primului raport Coldiretti Censis despre obiceiurile alimentare ale italienilor sunt mai mult de 17 de milioane de consumatori de pâine. 6700000 italienii nu mănâncă niciodată dulciuri. Aproape 1.2 milioane au "şters" din meniu carnea.
.jpg)
Italienii "drogati" cu paste. Sunt de fapt peste 2 milioane de persoane care spun că întotdeauna mănâncă paste la prânz şi cină, şapte zile pe săptămână. Mai mult de peste 17 de milioane de italieni sunt consumatori de pâine. Toate aceste date reies din primul raport Coldiretti Censis privind obiceiurile alimentare ale italienilor, prezentat astăzi la Roma. Studiul arată că, în prezent 430.000 de italieni spun că nu mănâncă niciodată paste, nici la masa de prânz si nici la cină. 930.000 sunt cei care nu mănâncă niciodată pâine.
Persoanelor care nu pot renunta la chemarea prajiturilor şi a bomboanelor de ciocolată poate părea incredibil ca mai mult de 6700000 de italienii nu mănâncă niciodata dulciuri. De asemenea, arată că printre alimentele cele mai "urâte" de către locuitorii din Peninsula, sunt si fructele: mai mult de 1 milion de persoane nu mananca niciodata. 430 de mii nu mananca paste la masa de pranz sau cina, 930 000 au abolit painea, la orez au renuntat 1.8 milioane, spune presedintele Censis Giuseppe De Rita. Aproape 1.2 milioane de italieni, au "sters" din meniu carnea, si 3.1 milioane au făcut acelaşi lucru cu legumele şi peştele, 370,000 cu zarzavaturile. Aproximativ 13,5 milioane de italieni nu beau niciodata vin, 19,2 milioane au renunţat la bere şi 19,3 au spus nu bauturilor racoritoare gazoase.
A fi informati despre alimente pentru italieni este, de asemenea, din ce in ce mai important. Aproape 62% au spus că sunt foarte bine informaţi in ceea ce priveste, valoarea nutriţională, caloriile si grasimile care acoperă diferite produse alimentare. Dar, pentru aproximativ 19% (aproape 1 din 5) - în conformitate cu primul raport Coldiretti-Censis – propria alimentare este conditionata de venituri şi preţurile alimentelor.
Din studiu reiese că 34% dintre cei intervievati cred că propria lor alimentatie depinde în primul rând de caracteristicile şi opţiunile subiective, 30,4% de tradiţiile de familie şi aproximativ 19% de ceea ce iti poti permite, având în vedere veniturile şi preţurile. Ca surse de informare alimentara, importanta este atat televiziunea, cat si internetul (51,1%), principala sursă. Dupa care urmeaza jurnalele cotidiene, saptamanalele şi periodicele (34%), apoi familia şi prietenii (25,5%), în timp ce 25,6% se lasa influentati de catre comercianţii cu amănuntul şi de personalul magazinelor.
Sunt multi cei care doresc să mănânce sănătos, dar nu reusesc: aceasta este afirmaţia care descrie cel mai bine relaţia cu alimentele a 37% dintre italieni (aproape 4 din 10 italieni), cota se ridică la 40.5 % intre cei cu varste de la 30 la 44, peste 40% în rândul femeilor şi peste 43% din casnice. Frustratii sunt in numar superior aproape 33% din italieni pretind ca urmeaza o dietă sănătoasă, deoarece produsele alimentare este unul din factori importanţi pentru sănătate, şi în special persoanele în vârstă (40,3%) şi absolvenţi (37, 6%) de a practica această tendinţă sănătoasă.
Există un procent de 80% sau mai mult de italieni care mananca cel puţin o dată pe săptămână în afara casei. Alegerea de a manca la restaurant, pizzerie sau pub dintr-a devenit de asemenea o oportunitate de a scăpa de canoanele regimelor alimentare. Doi din trei italieni nu renunţa la obiceiul italian al gustarii dintre pranz si cina." Printre fanii acestei gustari sunt în pricipal, tinerii single, locuitorii din sud-ul insulelor. Fructele, iaurturile, biscuitii,si chiar croissant-urile, brioşele si snacks-uri sunt alimentele care de cele mai multe ori fac gustările.